Leveringsbeleid

De visboer Khachane is gevestigd op de Guillaume Gilbertlaan 15, 1050 Elsene. Wij streven ernaar u een uitzonderlijke bezorgservice aan te bieden, aangepast aan uw behoeften. We bieden verschillende opties om ervoor te zorgen dat u uw bestelling binnen de kortste en handigste termijn ontvangt.

1. Lokale bezorging:

- Bij bestellingen boven de € 50,- profiteert u van gratis bezorging in de regio.
- Voor bestellingen tussen €20 en €50 worden de bezorgkosten vastgesteld op €5.
- Houd er rekening mee dat het minimumbedrag voor bezorging € 20 is.

2. Levering in België (buiten Brussel):

- Voor bestellingen in België buiten Brussel bedragen de leveringskosten € 19,90.
- Wij bieden gratis verzending voor alle bestellingen boven € 100,-.
- Houd er rekening mee dat het minimumbedrag voor bezorging € 50,- bedraagt.

3. Levering naar Frankrijk en Luxemburg:

- Voor bestellingen in Frankrijk en Luxemburg bedragen de bezorgkosten € 27,90.
- Wij bieden gratis verzending voor alle bestellingen boven € 200,-.
- Houd er rekening mee dat het minimumbedrag voor bezorging € 50,- bedraagt.

4. Algemeen:

- Onze zendingen worden afgehandeld door een professionele bezorgservice die garandeert dat uw producten in perfecte staat aankomen.
- Wij streven ernaar om alle bestellingen zo snel mogelijk (24u tot 72u) te leveren. Houd er echter rekening mee dat de levertijden kunnen variëren afhankelijk van het afleveradres en de piektijden.
- Indien u vragen of problemen heeft met betrekking tot de levering, kunt u contact met ons opnemen op ons e-mailadres (info@khachane.be) of per telefoon (02/648.05.60).

Bedankt dat u voor Khachane SRL heeft gekozen voor uw zeevruchtenbehoeften. We kijken ernaar uit u van dienst te zijn.

5. Verantwoordelijkheid:

Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen bij de levering buiten onze controle. Als onze levering wordt vertraagd door een gebeurtenis waarover wij geen controle hebben, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om u hiervan op de hoogte te stellen en zullen wij stappen ondernemen om de gevolgen van de vertraging tot een minimum te beperken.

6. Productinspectie:

Na ontvangst van uw bestelling raden wij u aan de producten zorgvuldig te inspecteren. Als u merkt dat de producten beschadigd zijn of niet overeenkomen met uw bestelling, neem dan onmiddellijk contact met ons op. We kunnen geen claims voor beschadigde of onjuiste producten in behandeling nemen als deze niet binnen 24 uur na levering worden gemeld.

7. Mislukte levering:

Indien er niemand op uw adres aanwezig is om de producten in ontvangst te nemen en de producten niet op een veilige plaats kunnen worden achtergelaten, laten wij een briefje achter waarin wordt uitgelegd waar de producten zich bevinden en hoe u deze kunt ophalen. Indien u de producten niet volgens de instructies bij ons ophaalt, nemen wij contact met u op om een ​​alternatieve bezorgafspraak te maken. Er kunnen extra kosten van toepassing zijn voor het retourneren van de bestelling.

8. Bezorging bij de buren of veilige locatie:

Als u vraagt ​​om uw bestelling bij een buurman af te leveren of op een veilige locatie achter te laten, is Khachane SRL niet verantwoordelijk voor verlies of schade zodra de levering heeft plaatsgevonden.

9. Annulering:

Als u uw bestelling wilt annuleren nadat deze is verzonden, houd er dan rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor de kosten voor het retourneren van het artikel. Bovendien kunnen we annulering van de verzending niet garanderen als de bestelling al is verzonden.

Wij waarderen uw bedrijf en streven ernaar service van de hoogste kwaliteit te bieden. Als u vragen heeft over ons leveringsbeleid, neem dan gerust contact met ons op.