Contact

Contact

De tevredenheid van onze klanten is onze topprioriteit. Wij streven ernaar om verse zeevruchten van de hoogste kwaliteit te leveren. Vanwege het bederfelijke karakter van deze producten kunnen wij geen retourzendingen accepteren zodra deze zijn afgeleverd. Als u echter niet tevreden bent met de kwaliteit van het product dat u heeft ontvangen, neem dan onmiddellijk contact met ons op met duidelijk bewijs van het probleem (bijvoorbeeld een foto van het product) en uw aankoopbewijs. We zullen uw claim beoordelen en, indien geldig bevonden, een terugbetaling of omruiling aanbieden. Houd er rekening mee dat deze claim binnen 24 uur na ontvangst van uw bestelling moet worden ingediend.

Alle directe betalingsgateways volgen de normen van PCI-DSS zoals beheerd door de PCI Security Standards Council, een gezamenlijke inspanning van merken als Visa, MasterCard, American Express en Discover.

Wij doen er alles aan om uw verse visproducten zo snel mogelijk te verzenden. Houd er rekening mee dat onze standaard levertijd varieert van maximaal 24 tot 48 uur na validatie van uw bestelling. Wij doen er alles aan om deze deadline te halen en u een vlotte en efficiënte bezorgervaring te bieden.